lunes, 8 de octubre de 2007

SORTIDA 28-10-2007




Bé Companys!!!

Ha arribat l'hora de confirmar quans serem per la propera sortida del nostre MOTOCLUB. La data es el 28/10/2007 i s'ha preparat una sortida al museu de la moto de Bassella ( un poble inexistent ja des de que van construïr el pantà ....( una miqueta de cultura sempre va bé ). La sortida la començarem a Granollers tot i que també ens podrem trobar amb qui vulgui a Castellar , així farem dos agrupaments per qui li va malament venir a Granollers.

Hora de sortida Granollers 08:00 -08:015 Benzinera Repsol ( La se sempre )
Hora de sortida Castellar 08:30 - 08:45 Sortida del Poble cap a Sant Llorenç Savall
Esmorzarem a Sant Llorenç Savall

Hora prevista visita museu de la Moto Bassella 12:30

Dinar a Ponts a les 14:00

Vinga apuntem-nos tots que aviat vindrà el fred. Tenim de temps per apuntar-nos màxim el dimarts dia 23/10/2007.

Motoclub Helburu

7 comentarios:

Natalio dijo...

Jo m'hi apunto! Ara falta convencer a la meva dona perquè també vingui.

Tramuntana dijo...

Jo tb m'apunto som dos...jo i la Maite.

Natalio, digali que no pateixi, seran més noies, la Pilum, la Maite i segur que alguna més tb s'apunta!!!

Javier González dijo...

La fotògrafa oficio-clandestina i un servidor també hi anem!!

Toni Ferraté dijo...

Hola,

Desde dimarts passat tinc una BMW F800ST, i a la Sofi i a mi ens agradaria fer aquesta sortida. Però ni som socis ni coneixem a ningú...

MOTO CLUB HELBURU dijo...

Benvingut Toni

No hi ha cap problema pq vinguis encara que no siguis soci, això no es sectari :) je,je,je així que si vols venir enviem un e-mail a motoclubhelburu@gmail.com i vens aquesta sortida i llavors veus que et sembla el club i si vols participar ja ho saps...seràs benvingut!!!!

Espero noticies teves
Motoclub Helburu

Toni Ferraté dijo...

No em queda clar quin és el lloc de sortida. Nosaltres vindriem des de Barcelona ciutat.

MOTO CLUB HELBURU dijo...

Toni Bones.

Et deixo el meu mòvil, ell lloc de sortida es a les 08:30 ( Ojo que aquest nit canvien l'hora ) a la benzinera que hi ha a Granollers ( la primera Repsol ) vinguen per l'autopista.

Et deixo el meu telèfon i hem truques i ja quedem

Jordi 616950138